Image: Colourbox.com

DTU Fødevareinstituttet er lukket dagene før påske

Fødevarer, fisk og landbrug

DTU Fødevareinstituttet flytter og er derfor lukket fra mandag den 10. til og med onsdag den 12. april 2017. Instituttet flytter i uge 15 alle kontorarbejdspladser fra Mørkhøj til DTU Lyngby Campus og vil fra den 18. april have ny hovedadresse. Alle laboratoriefaciliteter vil være flyttet i løbet af de kommende måneder.

DTU Aqua, DTU Fødevareinstituttet og DTU Veterinærinstituttet flytter sammen på DTU Lyngby Campus. Det sker til nybyggede og renoverede faciliteter i bygning 201, 202, 204 og 205B.

DTU Fødevareinstituttet vil også fortsat have aktiviteter og medarbejdere i bygning 221, 222 og 227, men flere forskningsgrupper vil også flytte fra især bygning 221 til de nævnte bygninger.

Centrum for life science og bioengineering

Bygningerne vil huse en væsentlig del af DTU’s life science og bioengineering-aktiviteter og skabe rammen om et unikt fagligt miljø med topmoderne faciliteter til forskning, innovation, undervisning og forskningsbaseret rådgivning.

Lukket dagene før påske

I uge 15 flytter alle kontorarbejdspladser fra Mørkhøj og enkelte fra bygning 221 og 227 i Lyngby. Instituttet er derfor lukket fra mandag den 10. april til og med onsdag den 12. april 2017.

Herefter bliver laboratoriefaciliteterne flyttet i løbet af de kommende måneder.

Ny adresse

I forbindelse med kontorflytningerne får DTU Fødevareinstituttet ny hovedadresse den 18. april 2017:

DTU Fødevareinstituttet
Kemitorvet
Bygning 202
2800 Kgs. Lyngby

Instituttets nuværende adresse i Mørkhøj bliver ikke nedlagt, før alt er flyttet. Pakker kan dermed fortsat blive afleveret i varemodtagelsen i Mørkhøj.

Pakker til instituttet i Lyngby skal dog fremover sendes til:

DTU Fødevareinstituttet
Post- og varemodtagelsen