Foto: DTU Fødevareinstituttet

Ph.d.-forsvar om følelsen af tilfredsstillelse ved indtag af fødevarer

Fødevarer, fisk og landbrug Fødevarekvalitet
DTU Fødevareinstituttet inviterer til Barbara Vad Andersens ph.d.-forsvar om forbrugeres følelse af tilfredsstillelse ved indtag af fødevarer. Forsvaret foregår fredag den 27. februar 2015 kl. 13.00.

Barbara Vad Andersen fra DTU Fødevareinstituttet har i sit ph.d.-projekt undersøgt hvilke faktorer, der påvirker forbrugeres følelse af tilfredsstillelse ved indtag af fødevarer og derved produceret ny viden om begreberne fødevare-tilfredsstillelse og sensorisk-tilfredsstillelse. En metode til måling af tilfredsstillelse i forbrugerstudier af fødevarer er også udviklet i projektet.

Se invitationen  til Barbara Vad Andersens ph.d.-forsvar af afhandlingen: Sensory factors in food satisfaction. An understanding of the satisfaction term and a measurement of factors involved in sensory- and food satisfaction.

Fredag den 27. februar 2015, kl. 13.00 – 16.00

DTU Fødevareinstituttet