Invitation

Masterclass om bæredygtighed i fødevareproduktion

Fødevarer, fisk og landbrug Fødevareproduktion Fødevareteknologi

Hør professor Peter Ruhdal Jensen fra DTU Fødevareinstituttet holde oplægget ”From Waste to Ressource”, når Danish Food Cluster holder masterclass på DTU den 24. januar 2018.

Danish Food Cluster inviterer til masterclass på DTU med professor Michael Zwicky Hauschild fra DTU Management Engineering og professor Peter Ruhdal Jensen fra DTU Fødevareinstituttet til at give præsentationer om bæredygtighed i fødevareproduktionen.

Professor Michael Zwicky Hauschild vil fortælle om klima og bæredygtighed, mens professor Peter Ruhdal Jensen vil fortælle om at vende affaldsstrømme til bæredygtige ressourcer.

Arrangementet er relevant for alle fødevareproducenter, forskere og andre, der er interesseret i cirkulær økonomi, affaldsstrømme og industriens udfordringer i forhold til bæredygtighed.

Invitation

Se invitation fra Danish Food Cluster

24. januar 2018 14:00 til 16:00

DTU Lyngby Campus
Møderum S01
Bygning 101A, stuen
Anker Engelundsvej 1
2800 Kgs.
Lyngby

Tilmelding

Tilmelding på http://danishfoodcluster.dk/event/masterclass-sustainability-food-production/ Det er gratis at deltage for medlemmer af Danish Food Cluster, mens det koster kr. 300 for ikke-medlemmer.