Ph.d.-forsvar om bioaktive peptider

Fødevarekvalitet Sundhedsfremmende stoffer Ernæring og kostvaner Fødevarer, fisk og landbrug
DTU Fødevareinstituttet inviterer til Susan Skanderup Falkenbergs ph.d.-forsvar om at finde og karakterisere hidtil ukendte bioaktive peptider fra marine sekundære produkter og hydrolysater af disse. Forsvaret foregår den 28. maj 2014 kl. 13.00.

Susan Skanderup Falkenberg fra DTU Fødevareinstituttet har i sit ph.d.-projekt forsøgt at finde og karakterisere hidtil ukendte bioaktive peptider fra marine sekundære produkter, fx gæller, buglapmuskel og skind fra laks samt hydrolysater af disse produkter.

Se invitationen til Susan Skanderup Falkenbergs ph.d.-forsvar af afhandlingen: Discovery and characterization of novel bioactive peptides from marine secondary products.

Onsdag den 28. maj 2014, kl. 13.00 – 16.00

DTU Fødevareinstituttet