Foto: DTU Fødevareinstituttet

Ph.d.-forsvar om metoder til hel-genom-sekventering

Fødevaresikkerhed Bakterier og mikroorganismer Fødevarer, fisk og landbrug Gener og genomer
DTU Fødevareinstituttet inviterer til Pimlapas Leekitcharoenphons ph.d.-forsvar om metoder til hel-genom-sekventering. Forsvaret foregår den 25. august 2014 kl. 14.00.

Pimlapas Leekitcharoenphon fra DTU Fødevareinstituttet har i sit ph.d.-projekt evalueret hel-genom-sekventerings metoder og deres anvendelse i epidemiologiske typning og udbrudsundersøgelser af salmonella, samt anvendt hel-genom-sekventering i spatiel-temporale analyser af den globale og lokale forekomst af Salmonella Typhimurium DT104.

Se invitationen
til Pimlapas Leekitcharoenphons ph.d.-forsvar af afhandlingen: Hel Genom Epidemiologisk Typning af Salmonella.

Mandag den 25. august 2014, kl 14:00-17.00

Danmarks Tekniske Universitet